THSPE فارمولا کیا ہے؟

 

THSPE فارمولا کیا ہے؟

THSPE کا مطلب ہے:

  • T (Topic): موضوع
  • H (Hook): ہک (ویڈیو کا آغاز جو دیکھنے والے کو روک لے)
  • S (Script): اسکرپٹ
  • P (Presentation): پیشکش
  • E (Editing): ایڈیٹنگ

جب ہم نے اپنی کئی ویڈیوز کو وائرل ہوتے دیکھا تو ہمیں پتا چلا کہ کچھ چیزیں مشترک تھیں، انہی کو ملا کر ہم نے یہ فارمولا بنایا۔


سب سے اہم کیا ہے: Topic اور Hook

THSPE میں سب سے زیادہ اہمیت Topic اور Hook کی ہے، یہ آپ کی 99% گیم بناتے ہیں۔ اگر آپ ان دو چیزوں کو سمجھ لیں تو آپ کا کام ہو جائے گا۔ اگر آپ آج یا کل ویڈیو بنانے والے ہیں تو ان کو اپنی ویڈیوز میں ضرور شامل کریں۔ میری گارنٹی ہے کہ آپ کے ویوز ڈبل ہو جائیں گے۔


Topic: اچھے موضوعات کیسے تلاش کریں؟

اچھے موضوعات وہ ہوتے ہیں جو لوگ دیکھنا چاہتے ہیں۔ اگر آپ ایسے موضوعات پر ویڈیو نہیں بنا رہے جو آپ کی آڈینس دیکھنا چاہتی ہے، تو آپ بہت بڑی آڈینس کھو رہے ہیں۔

موضوعات تلاش کرنے کے دو آزمودہ طریقے ہیں:

  1. ایوریج بلاسٹ ویو ٹیکنیک (Average Blast View Technique):

    • اپنے شعبے کے 10 بہترین حریف (competitor) چینلز منتخب کریں۔
    • ان کی پچھلے 30 دنوں کی ویڈیوز کا تجزیہ (analyze) کریں۔ نیوز چینلز کے لیے یہ مدت 3 دن یا اس سے بھی کم ہو سکتی ہے۔
    • اگر کسی ویڈیو پر اس کے اوسط ویوز سے 10 گنا زیادہ ویوز آئے ہوں، تو وہ ایوریج بلاسٹ ویو ٹیکنیک کا حصہ ہے۔
    • ان موضوعات پر بغیر سوچے سمجھے ویڈیو بنائیں کیونکہ یہ ثابت ہو چکا ہے کہ لوگ انہیں دیکھنا چاہتے ہیں۔
    • آپ کو ان کی وائرل ویڈیوز کو دیکھنا ہے اور انہیں دوبارہ بنانا (recreate) ہے، کاپی نہیں کرنا۔ آپ ان کے عنوانات (topics) اور ہکس کو بھی کاپی کر سکتے ہیں۔
  2. ٹرینڈنگ ٹاپک (Trending Topic):

    • ٹرینڈنگ موضوعات پر ویڈیو بنائیں یا اپنے موضوع کو ٹرینڈنگ ٹاپک کے ساتھ ضم (merge) کریں۔
    • مثال کے طور پر، اگر انڈیا نے کوئی کرکٹ میچ جیتا ہے، تو کوکنگ چینل "ٹیم انڈیا کے لیے وکٹری کیک" بنا سکتا ہے، یا ٹیچر اس جیت کو اپنی پڑھائی سے جوڑ کر ایک پیغام دے سکتا ہے۔
    • اس میں ویژوئلز (visuals) بہت اہم ہیں، جیسے انڈیا کا جھنڈا یا جرسی دکھانا۔

یاد رکھیں: ٹرینڈنگ ٹاپک + ویژوئل = کامیابی


Hook: دیکھنے والوں کو کیسے روکا جائے؟

ہک کا مطلب ہے کہ آپ اپنی ویڈیو کے پہلے 3 سے 5 سیکنڈ کے اندر کیا بولیں گے یا دکھائیں گے تاکہ لوگ اسکرول کرتے ہوئے رک جائیں۔ ہک آپ کے کم ویوز کی مشکل حل کرتا ہے۔

ہک بنانے کا ایک فارمولا ہے: WORST

  • V (Visual): ویژوئل - ویڈیو کے شروع میں کچھ ایسا دکھائیں جو ویڈیو سے متعلق ہو اور لوگ اسے دیکھ کر رک جائیں۔ مثال کے طور پر، پیسوں کے بارے میں بات کر رہے ہیں تو پیسے دکھائیں، یا گائے اور بھینس کے دودھ پر بات کر رہے ہیں تو انہیں دکھائیں۔
  • E (Editing): ایڈیٹنگ - ایڈیٹنگ میں بھی آپ ہک بنا سکتے ہیں، جیسے عجیب و غریب یا حیران کن فوٹیج دکھا کر۔ مثال کے طور پر، آنکھوں کے پلک جھپکنے پر ویڈیو ہے تو آنکھوں کی کوئی غیر معمولی فوٹیج دکھائیں۔
  • R (Reaction): ری ایکشن - کسی مشہور شخصیت یا اپنے شعبے کے کسی مقبول خیال پر ردعمل (react) کریں۔ جیسے کسی ڈاکٹر نے ڈپریشن پر کسی وائرل کلپ پر اپنا ردعمل دیا۔
  • S (Speaking): بولنا - اپنی ہک لائن میں کچھ ایسا بولیں جو لوگوں کو روک لے، جیسے "بھگوت گیتا کو چھوڑیے، شری کرشن کو پکڑیے"۔
  • T (Tagline): ٹیگ لائن - اپنی ویڈیو کے شروع میں کچھ ایسی ٹیگ لائن لکھیں جو لوگوں کو حیران کر دے اور وہ رک جائیں، جیسے "بیٹی کے ساتھ سونا صحیح ہے یا غلط؟"۔

ہک + ویژوئل = خود بخود 50% زیادہ ویوز


خلاصہ (Summary)

  • اچھی ویڈیو بنانے کے لیے Topic اور Hook پر کام کریں۔
  • Topic کے لیے ایوریج بلاسٹ ویو ٹیکنیک اور ٹرینڈنگ ٹاپکس کا استعمال کریں۔
  • Hook بنانے کے لیے WORST فارمولا (Visual, Editing, Reaction, Speaking, Tagline) کا استعمال کریں۔

اس معلومات کو اپنی آنے والی ویڈیوز میں استعمال کریں اور دیکھیں کہ آپ کے ویوز کیسے بڑھتے ہیں۔ اگر آپ کو کچھ سمجھ نہیں آیا تو اس ویڈیو کو دوبارہ دیکھیں۔

آپ مزید کس چیز پر ویڈیو دیکھنا چاہتے ہیں، تبصرے میں ضرور بتائیں۔

Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.